Är en glad men ibland trött mamma till 2 underbara små tjejer 6 och 0år. Bor i en allt förliten lägenhet mitt i sverige. Jag genomgick en GBP (förminskat magsäcken) den 3/2-10 och lyckades gåner 70kg. Nu har jag några envisa kg kvar efter en graviditet och lite för mycket av livets goda ;)
Här skriver jag om min vardag och mina mål här i livet. Att bli en piggare, friskare och uthålligare mamma och partner.
Hoppas ni vill följa med på min resa